Hengelsportvereniging De Zonnebaars Meers

Opgericht 15 oktober 1935
Onder nr. 40188182 KvK Zuid Limburg

H.S.V De Zonnebaars Meers is gevestigd te Meers / Stein. De vereniging zorgt voor goede vismogelijkheden in de gemeente Stein. De vereniging beschikt over een eigen viswater ‘’ Kleine L’Ortye grindgat ‘’ gelegen aan de Battenweg / Veldjensweg. De vereniging organiseert activiteiten, en behartigd lokaal de belangen van de sportvisserij. De Hengelsportvereniging is aangesloten bij Sportvisserij Limburg en bij Sportvisserij Nederland.

Tijdens de ledenvergadering kunnen de leden beslissen over het beleid van de vereniging. Voor het uitvoeren van activiteiten heeft de vereniging vrijwilligers nodig, Mocht u interesse hiervoor hebben laat dit dan even weten bij de ledenvergadering of bij de secretaris.