Viswater

Kleine L'Ortye grindgat H.S.V. De Zonnebaars Meers

Kleine L'Ortye grindgat H.S.V. De Zonnebaars Meers:

H.S.V De Zonnebaars Meers is gevestigd te Meers / Stein. De vereniging zorgt voor goede vismogelijkheden in de gemeente Stein. De vereniging beschikt over een eigen viswater ‘’ Kleine L’Ortye grindgat ‘’ gelegen aan de Battenweg / Veldjensweg achter de voetbal terreinen van RKVV Havantia te Meers.
De vereniging organiseert jaarlijks activiteiten, en behartigd lokaal de belangen van de sportvisserij. De Hengelsportvereniging is aangesloten bij Sportvisserij Limburg en bij Sportvisserij Nederland.

Tijdens de jaarlijkse ledenvergadering kunnen de leden beslissen over het beleid van de vereniging. Voor het uitvoeren van activiteiten heeft de vereniging vrijwilligers nodig, Mocht u interesse hiervoor hebben laat dit dan even weten bij de jaarvergadering of bij de secretaris.

Open Visplanner