Receptie / Feestavond 80 jarig Jubileum H.S.V. De Zonnebaars Meers

Dinsdag, 20 oktober 2015

Op 21 November 2015 a.s. Bestaat H.S.V De Zonnebaars 80 jaar. Wij willen dit natuurlijk samen met onze leden, sponsoren, buurtverenigingen en iedereen die H.S.V De Zonnebaars Meers en de hengelsport een warm hart toedraagt vieren. Op deze dag huldigen wij tevens een aantal jubilarissen van onze vereniging. Wij nodigen u dan ook van harte uit op de receptie of zich op te geven voor deelname aan de feestavond (leden of genodigden) met of zonder uw partner. Gelieve dit te doen vóór 14 November aanstaande! De feestavond en receptie vind plaats in ons verenigingslokaal , Café ‘’De Sjoester’’ Meersereindstraat 31 6171 PS in Meers/Stein. Het programma op deze dag is als volgt: * 19:30 uur huldiging van onze jubilarissen * 20:00 uur Receptie * 21:00 uur aanvang feestavond. Opgeven voor de feestavond ( leden ) dient u bij voorkeur te doen bij het secretariaat via de e-mail: