Algemene ledenvergadering

Dinsdag, 15 december 2015

Beste Hengelsportvriend, Langs deze weg willen we u als lid van H.S.V De Zonnebaars Meers, uitnodigen om naar de jaarlijkse ledenvergadering te komen. Op Donderdag 17 december 2015 om 20:00 uur In Café de Sjoester Meersereindstr. 31 Meers Het bestuur wil dit jaar weer iets voor u en de vereniging betekenen, en het is dan ook belangrijk dat u als lid u stem laat horen. Zodat wij als bestuur ons een mening kunnen vormen over het geen er leeft in onze vereniging. Agenda: 1) Opening door het bestuur 2) Verslag kascontrole door kascommissie 3) Verslag penningmeester 4) Activiteiten 2015 / 2016 5) Ingekomen stukken 6) Visserij kundig onderzoek / Maatregelen n.a.v. onderzoek 7) Bijvoeren visstand 8) Rondvraag 9) Sluiting 10) Uitgifte nieuwe VISpas en aanverwante documenten.