H.S.V. De Zonnebaars doet mee aan de Hap & Stap Meers

Dinsdag, 7 februari 2017

Op zondagmiddag 9 april kunt u tijdens Hap & Stap Meas kennismaken met de mensen / verenigingen / vrijwilligersorganisaties / bijzondere activiteiten / horeca in Meers! Het Hap & Stap Meas-bonnenboekje wordt binnenkort voor een bedrag van € 3,50 huis aan huis aangeboden in Meers. De bonnenboekjes (met plattegrond en routebeschrijving) zijn dan tevens te koop op diverse verkooppunten in Meers en Stein. Kinderen t/m 12 jaar happen & stappen gratis mee met de houders van het h&s-bonnenboekje Deelnemers Hap & Stap Meas op zondagmiddag 9 april zijn: - RKVV Havantia - CV De Koeleköp - Jeu de Boulesvereniging Aan den Diek - Oudervereniging De Triviant - Buurt Gen Enj - Dorpsdagvoorziening Meers Bie Gerda - Stichting Jeugdwerk Meers - CV Groep Oet Meas - Schildersclub Meers - Speeltuin 't Wielke - Bakken mit Jan - Your Care Coach (met paarden) - Magus Games - Jan Janssen: fotopresentatie Meers - Loopgroep Meers - Hengelsportvereniging De Zonnebaars Meers - Tearoom The Horse and Hound - Café De Witte Ballon - Café De Witte Börstel Blijf via Facebook ' hap en stap meers' op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen en aanverwante info!