Deelname Nationale Hengeldag 2017

Woensdag, 8 februari 2017

Iedereen vist gratis mee op Nationale Hengeldag Zaterdag 27 mei a.s. Vroeger mocht er van 1 april tot 1 juni niet worden gevist. In deze ‘gesloten tijd’ werd door sportvissers tandenknarsend uitgezien naar de feestelijke heropening van het visseizoen. Na de afschaffing van de gesloten tijd werd de laatste zaterdag van mei uitgeroepen als hét moment om jaarlijks het visseizoen symbolisch te openen. Dat moment, de Nationale Hengeldag, valt in 2017 op zaterdag 27 mei. Een mooi moment om iedereen zelf te laten ervaren hoe leuk, spannend en cool vissen eigenlijk is. Daartoe geeft Hengelsportvereniging de Zonnebaars Meers iedereen op Nationale Hengeldag de gelegenheid dit gratis een keertje te komen ervaren! Exclusief tijdens de Hap & Stap Meers in de stand aan het verenigingswater van Hengelsportvereniging De Zonnebaars Meers de GRATIS Nationale Hengeldag vergunning. Volledig ingevuld en voorzien van een officieel verenigingsstempel kan zo iedereen eens kennismaken met de hengelsport, ons verenigingswaterwater en natuurlijk de vereniging! Speciaal voor alle jeugd t/m 14 jaar een GRATIS viseen is “cool” goody bag nb, De 'gratis' actie is alleen van toepassing op mensen zonder VISpas van onze vereniging of elders!