Waterschapsverkiezingen

Vrijdag, 1 maart 2019

Op 20 maart 2019 vinden, gelijktijdig met de Provinciale Statenverkiezingen, de Waterschapsverkiezingen plaats. Voor sportvissers zijn deze verkiezingen erg belangrijk. De waterschappen beheren namelijk het grootste deel van onze viswateren. Zij bepalen de mogelijkheden voor de visstand en de beschikbaarheid van visstekken. Door te stemmen kunnen sportvissers invloed uitoefenen op de werkwijze van het waterschap. Sportvisserij Limburg steunt Water Natuurlijk Limburg (lijst 11), omdat deze partij vissen als speerpunt in haar programma heeft staan. Sportvisserij Limburg steunt daarbij in het bijzonder Gerard IJff, nummer 2 op lijst 11. Hij heeft hart voor de hengelsport en wil zich hiervoor sterk maken. Gerard IJff wil zich o.a. inzetten voor schoon visrijk water, toegankelijke oevers en stekken (ook voor mindervaliden), het tegengaan van verontreiniging van het water door meststoffen en medicijnresten, het opheffen van migratiebelemmeringen voor vissen en een natuurgericht peil- en maaibeheer. Dit zodat de sportvisser optimaal kan genieten van mooie visstekken in Limburg. Sportvisserij Limburg verzoekt u om de leden van uw vereniging op de hoogte te brengen van de Waterschapsverkiezingen en ze op te roepen om te gaan stemmen op 20 maart 2019. Het liefst natuurlijk op sportvisserijkandidaat Gerard IJff, nummer 2 op de lijst van Water Natuurlijk Limburg. Sportvisserij Limburg stelt het erg op prijs als u via de communicatiemiddelen van uw hengelsportvereniging aandacht wil besteden aan de verkiezingen. In de bijlage treft u o.a. beeldmateriaal, PowerPoint slides en de digitale versie van de verkiezingsposter en -flyer aan. Deze kunt u gebruiken voor de website, nieuwsbrief of social media kanalen van uw vereniging. Voor extra achtergrondinformatie, nieuws en campagnebeelden verwijs ik u graag naar: www.sportvisserijlimburg.nl/waterschapsverkiezingen/ Mocht u vragen over de campagne of tips hebben m.b.t. evenementen die Gerard IJff kan bezoeken, dan kunt u zich wenden tot Cindy Lemmens via: cindy@sportvissserijlimburg.nl of 0475 350053. Wij hopen dat u samen met de leden van uw vereniging gaat stemmen op 20 maart 2019 op Gerard IJff, nummer 2 op de lijst van Water Natuurlijk Limburg en al uw familieleden, vrienden, kennissen en vismaten oproept om ook te gaan stemmen! Samen met Gerard IJff kunnen we veel betekenen voor de sportvisserij! Met vriendelijke groet, Mede namens sportvisserijkandidaat Gerard IJff,