Forellendag 2019

Zondag, 3 maart 2019

H.S.V. De Zonnebaars Meers 1935 2019 Beste Hengelsportvriend, Langs deze weg willen we u als lid van H.S.V De Zonnebaars Meers, uitnodigen om op Nationale hengelsportdag deel te nemen aan de Forellendag 2019 met aansluitend BBQ. Op zaterdag 25 mei 2019 vanaf 12:00uur t/m 18:00uur Bij forellenvijver Bergeinde Vossenstraat 1 Opoeteren (Maaseik) Voor deelname aan deze dag vragen wij een eigen bijdrage van €15,- voor leden en €28,- voor niet leden. Aanmelden vóór 15 April 2019 via Email: info@hsvdezonnebaarsmeers.nl. Of bij het secretariaat op afspraak. Eigen bijdrage dient bij inschrijving te worden voldaan. Bij voorkeur eigen bijdrage per overschrijving via de bank van H.S.V. De Zonnebaars Meers: IBAN: NL89RABO0114133212 BIC: RABONL2U. Onder vermelding van forellendag met uw naam en achternaam. Voor het vissen op forel wordt voor iedere deelnemende visser 5 forellen uitgezet. Er zal worden gevist van 12:00uur t/m 16:30uur. Vanaf +/- 16:30uur is de BBQ. BBQ Keuze uit: Saté, Varkens Filet, Kipfilet, Hamburger, Speklap en Barbequeworst. ( 4 stuks per persoon ) Sauzen: Barbecuesaus, Knoflooksaus en Cocktailsaus. Salades: Witte koolsalade, Komkommersalade, Aardappelsalade en Pasta salade. Fruit: Meloen, Verse Fruitsalade, Stokbrood en kruidenboter. Uw VISpas 2019 van H.S.V. De Zonnebaars Meers nog niet afgehaald? Dit kan uiterlijk nog tot en met 30 Mei 2019 a.s. hierna zijn wij genoodzaakt alle niet afgehaalde vispassen te retourneren aan Sportvisserij Nederland. Waterschapsverkiezingen op 20 maart 2019. Door te stemmen kunnen sportvissers invloed uitoefenen op de werkwijze van het waterschap. Sportvisserij Limburg steunt in het bijzonder sportvisserijkandidaat Gerard IJff, nummer 2 op lijst 11 Water Natuurlijk Limburg. Hij heeft hart voor de hengelsport en wil zich hiervoor sterk maken. Meer info: www.sportvisserijlimburg.nl/waterschapsverkiezingen. Secretariaat: S. Hannemann Vresmansstraat 8 6181NL Meers. Email: info@hsvdezonnebaarsmeers.nl. http://hsvdezonnebaarsmeers.mijnhengelsportvereniging.nl/