Neem jullie afval mee naar huis!

Vrijdag, 5 juni 2020

Geachte leden, dagpasvissers, nachtvissers en overige gebruikers van het verenigingsterrein, Helaas krijgen wij als bestuur steeds vaker berrichten uit de buurt van overlast veroorzaakt door de vissers aan de ' pool ' Wij willen nogmaals iedereen met klem op de voorwaarden geldend voor het gebied, zoals vermeld in de vergunningen en aanvullende lijsten wijzen! Neem jullie afval mee naar huis! Laat jullie afvalzakken niet achter bij de parkeerplaats de omheining of de glasbak! Afval achterlaten in het openbaar gebied staat een geldboete op van 390 Euro! Wij wijzen een ieder erop dat wij bij overtreding aangifte doen! Hier zal de komende tijd extra op worden toegezien en op worden gehandhaafd.